تولد یکسالگی وبلاگ
 
تخته سیاه سه بعدی
حکایت زندگی در قاب شیشه ای زمان
 
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:تولد,یکسالگی,وبلاگ,بازدید, :: 14:54 ::  نويسنده : مهرداد علی نژاد

                                          تولد یکسالگی وبلاگ تخته سیاه سه بعدی

 

یکسال گذشت ، پارسال در چنین روزی فکر ایجاد یک وبلاگ که مدتها فکرم را مشغول کرده بود به تحقق پیوست. و روز اول شش بازدید کننده داشتم و امروز در تولد یکسالگی وبلاگم 96577 بازدیدکننده و میانگین بازدید روزانه حدود 300 نفر برایم بسیار امیدوارکننده است. درمدت یکسال با نوشتن 126 مطلب هدف من گذاشتن مطلب کوتاه و عکس های جالب بوده که  نه زیاد وقت وبگردان را بگیرم و هم اینکه خلاصه و مفید لحظه ای مغز افراد را مشغول به تفکر نمایم تا به محیط  و انسانهای اطراف خود بهتر ودقیق تر نگاه کنند. 

 

تخته سیاه سه بعدی

 

احساس  تعلق به  وبلاگ  بسیار  زیباست.

در مدت یکسال ، هرجا که رفتم و  با هر چه

که برخورد کردم فقط کافی بود  برایم  جالب

باشد ،اولین چیز که به فکرم خطور  می کرد

گرفتن یک عکس  و  گذاشتن در  وبلاگ  بود.

 

امروز ثابت قدمتر از دیروز قدم می گذارم برای روزی که آمار بازدید وبلاگم را به روزی 5000 نفر برسانم ، جشن واقعی من آنروز است و از خدای بزرگ می خواهم این صبر،حوصله،فکر،اندیشه و قدرت را به من عطا کند تا به این خواسته  نه چندان بزرگ دست یابم.

 از تمام کسانیکه به وبلاگ من سر زدند و مرا مورد لطف خود قرار دادند تشکر و تقدیر می کنم و برای هر وبلاگ نویسی بهترین قسمت ، خواندن نظرات بازدیدکنندهاست ، پس حتما نظر بگذارید ، حتی  اگر یک.... سلام...باشد.



تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت11:10---19 فروردين 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری میخای براساس تعداد بازدیدوبلاگت پول دراری؟

فقط یه کد هست که میذاری تو قالبت هیچی هم معلوم نیست یه نوع پاپ آپه که نمایش داده نمیشه یه بار امتحانش ضرر نداره آدرس سایتو برات گذاشتم برو ثبت نام کنو حالشو ببر..
پاسخ:متاسفم از این کاربرانی که فقط پای کامپیوتر نشسته اند و بدون اینکه ببینند کجا کی و چند بار و برای چه کسانی نظر می گذارند و با این تبادل لینکهای مسخره ای که مثل قارچ یه مدتی زیاد شده اند حال آدمو می گیرند ... همین آقا مسعودیکه این نظرو گذاشته تا حالا ده بار همین نظر رو بدون کم و کاست برام گذاشته و در بقیه وبلاگها هم همین نظرو کپی کرده برای همه اونم چند بار گذاشته ..بابام خجالت بکشین روز تولد وبلاگ حتی زخمت نداده مطلب پست رو بخونه .. واقعا که!!!!


مسعود
ساعت11:09---19 فروردين 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری میخای براساس تعداد بازدیدوبلاگت پول دراری؟
فقط یه کد هست که میذاری تو قالبت هیچی هم معلوم نیست یه نوع پاپ آپه که نمایش داده نمیشه یه بار امتحانش ضرر نداره آدرس سایتو برات گذاشتم برو ثبت نام کنو حالشو ببر..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

نام این وبلاگ را به یاد کارتون دوران کودکیم بنام تنسی تاکسی دو و چارملی گذاشتم.دو پنگوئن ماجراجو که هر بار با مشکلی روبرو می شدند و برای حل آن نزد آقای وپی می رفتند و او از داخل کمدشلوغش تخته سیاه سه بعدی خود را می آورد و با استفاده از آن تنسی و چارملی را راهنمایی می کرد. زندگی مثل یک پازل بزرگ است . من و تو ،اجزای آنیم ، زمانی زیباست که کنارهم قرار گیرند.
موضوعات
آخرین مطالب
وبلاگ دوستان
سایتهای مفید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا مرا را با عنوان تخته سیاه سه بعدی و آدرس vopi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در کادر زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت من قرار میگیرد. متشکرم.علی نژاد





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 481
بازدید ماه : 9232
بازدید کل : 262873
تعداد مطالب : 263
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1